دسته بندی پرسش ها(پیگیری ارسال سفارش)
پیگیری ارسال سفارش
چطور میتوانم سفارشم را پیگیری کنم ؟
وارد سایت چیپال شاپ شوید. در منو بالا روی گزینه راهنمای مشتریان بعد قسمت رهگیری مرسولات پستی کلیک کنید. در این قسمت میتوانید با وارد کردن اطلاعات ارسالی سفارش خود را ببینید یا میتوانید به حساب کاربرری خود وارد شده و تمامی جزییات سفارش خود را ببینید و همچنین میتوانید در این قسمت روند آماده سازی و مراحل ارسال سفارش خود را پیگیری کنید.
چطور میتوانم سفارشم را لغو کنم ؟
شما میتوانید قبل از ارسال کالا با مراجعه به حساب کاربری خود سفارش یا مرسوله ایی که از ارسال آن منصرف شدید را لغو نمایید. میتوانید برای روند لغو سفارش با چیپال شاپ بصورت تلفنی یا آنلاین در ارتباط باشید .
بعد از اینکه سفارشم ثبت نهایی شد ، چه زمانی میتوانم آن را تحویل بگیرم؟
در صورتی که دریکی از شهرهای اکسپرس هستید ، طی ثبت سفارش ،طبق بازه زمانی کالا تحویل شما میشود.در غیر اینصورت سفارش شما از طریق پست و باربری طی 4 روز کاری تحویل شما میشود.
شرایط و هزینه ارسال کالاهای بزرگ و سنگین، فوق سنگین در شهرستانها چگونه است؟
اگر کالای شما جزء کالاهای سنگین باشد، هزینه ارسال آن در شهرستانها بسته به وزن و ماهیت کالا می باشد.
سفارشاتی که از طریق پست پیشتاز ارسال می شوند را چگونه می توان پیگیری کرد؟
در صورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق سرویس پست هستید، میتوانید مرسوله را از طریق سایت شرکت پست به آدرس زیر پیگیری کنید: https://tracking.post.ir شماره مرسوله 25 رقمی پست برای شما از طریق پیامک ارسال شده و همچنین میتوانید با مراجعه به حساب کاربری خود اطلاعات را دریافت کنید.
چطور میتوانم پس از ثبت سفارش آدرس تحویل سفارش را ویرایش کنم؟
شما میتوانید قبل از ارسال کالا با مراجعه به قسمت تماس با ما اعلام کنید تا آدرس جدید برای شما ثبت شود .
چطور میتوانم سفارشم را تحویل بگیرم ؟
.اکسپرس اگر شما در یکی از شهرهای تهران ، کرج ، اصفهان، تبریز، کرمانشاه، قم، یزد، قزوین، زنجان، اردبیل، گرگان، ارومیه، اراک، خرم آباد، مشهد، اهواز، شیراز، کرمان، بندرعباس، زاهدان، گیلان، مازندران، همدان هستید ، سفارش شما با اکسپرس چیپال شاپ تحویل شما میشود. 2.پست در صورتی که آدرس شما در محدوده اکسپرس چیپال شاپ نباشد ، سفارش شما با پست پیشتاز تحویل شما میشود. 3.باربری اگر کالایی که شما خریداری نمودید ، حجیم و سنگین باشد، سفارش شما بصورت پس کرایه و با باربری بدست شما میرسد. . تاکید می شود هزینه ی حمل این کالاها به عهده مشتریان محترم می باشد.
چطور میتوانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی پیدا کنم؟
ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. روی گزینه ی “سفارش ها” کلیک کنید. میتوانید در این قسمت سوابق سفارشات خود را ملاحظه فرمایید.
چطور میتوانم با شما تماس بگیرم؟
کاربر گرامی، لطفاً در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهامی، پیش از ارسال ایمیل یا تماس تلفنی با چیپال شاپ، بخش پرسشهای متداول را ملاحظه فرمایید و در صورتی که پاسخ خود را نیافتید، با ما تماس بگیرید.