.... کیفیتی که انتظار داشتید، قیمتی که انتظار نداشتید ....

فروش آنلاین و اینترنتی انواع لوازم و قطعات یدکی خودرو با قیمت عمده ، ارسال انواع لوازم یدکی خودرو به سراسر ایران !!!
Tel0005424
کانال تلگرامی فروشگاه
دسته بندی محصولات

 ........... کیفیتی که انتظار داشتید، قیمتی که انتظار نداشتید ..........

09358500282          فروش آنلاین و اینترنتی انواع لوازم و قطعات یدکی خودرو با قیمت عمده ، ارسال فوری انواع لوازم یدکی خودرو به سراسر ایران !!!!!!!!!!!

شرایط عودت کالا

روش ​عودت کالا و ۷ روز ضمانت بازگشت

شاید یکی از برتری های فروشگاه های حضوری بر فروشگاه های غیر حضوری (اینترنتی) اطمینان خاطر مشتری از صحت کالا پیش از خرید است. مشتری در فروشگاه های حضوری کالای مورد نظر خود را مشاهده میکند و پس از کسب اطمینان از بابت سالم بودن جنس نسبت به خرید آن اقدام میکند. در صورتی که در فروشگاه های اینترنتی چیزی به نام مشاهده جنس پیش از خرید وجود ندارد. از همین رو فروشگاه چیپال شاپ این فرصت را به مشتریان خود میدهد که تا 7 روز پس از خرید با شرایطی که معین شده نسبت به بازگشت محصول اقدام کنند

برای آنکه به طور کامل درباره نحوه بازگرداندن کالای خریداری شده از فروشگاه اینترنتی چیپال شاپ اطلاع داشته باشید، در این صفحه به تمام سوالات مهم شما در این زمینه پاسخ داده‌ایم.

1_ شرایط کالاهایی که قابلیت بازگشت دارند.

کلیه محصولات موجود در فروشگاه ، شامل گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند.

2_ محصولاتی که شامل گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند، مهلت 7 روزه برای بازگشت کالا را دارا میباشند، اما در لحظه تحویل در صورت عدم سلامت فیزیکی قابل برگشت خواهند بود.

3_ پس از دریافت کالا و بازگشایی جعبه، چنانچه کالا و محصول خریداری شده خراب یا دارای مشکل و ایراد فنی و ظاهری بود، میبایست تا 24 ساعت پس از تحویل کالا موضوع را به کارشناس خدمات پس از فروش اطلاع دهید. پس از 24 ساعت فروشگاه چیپال شاپ هیچ مسئولیتی در قبال کالای معیوب نخواهد داشت.

4_ محصولاتی که به صورت مستقل دارای گارانتی بلند مدت هستند، تنها تا 7 روز اول قابل برگشت به فروشگاه چیپال شاپ هستند و پس از آن در صورت بروز هر گونه اشکال باید به شرکت گارانتی کننده ارسال شوند. فروشگاه چیپال شاپ در قبال گارانتی محصولات هیچ گونه مسئولیتی بر عهده نخواهد گرفت اما با هماهنگی های قبلی پذیرای برخی از محصولات باگارانتی در دوره بعد از 7 روز خواهد بود.

5_شرایط برای ارسال کالا

پیش از ارسال کالا، حتما با بخش خدمات پس از فروش چیپال شاپ هماهنگی های لازم را انجام داده و به هیچ وجه هیچ کالایی را بدون هماهنگی قبلی به فروشگاه ارسال نکنید.

6_ جهت تماس و ارسال کالا می توانید با بخش خدمات پس از فروش با شماره های فروشگاه (شنبه تا پنج شنبه از ساعت 9 صبح تا 20 عصر ) تماس بگیرید و یا از طریق سایت چیپال شاپ قسمت پایین با شبکه های مجازی پیام ارسال نمایید.

7_ پس از پذیرش کالا کارشناسان چیپال شاپ با توجه به ترافیک کاری موجود، حداکثر طی دو الی سه روز کاری نتیجه تست را به مشتری اعلام میکنند.

8_ در صورتی که نیاز به استرداد وجه باشد حداکثر تا دو روز کاری مبلغ یه حساب مشتری یا کیف پول الکترونیکی  واریز میگردد.

9_شرایط انصراف از خرید

در صورت انصراف از خرید در زمانی که کالا نزد مشتری میباشد حداکثر تا 7 روز باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهد.

10_ بازگشت کالا تنها در صورتی امکان پذیر است که کالای مورد نظر در شرایط اولیه (پلمپ) باشد و از آن استفاده نشده باشد و کلیه ملزومات و اقلام همراه آن ارسال شود و در غیر اینصورت محصول امکان بازگشت را از دست خواهد داد.

11_ هزینه های ارسال چکونه محاسبه خواهد شد؟

از آنجایی که پس از بررسی دقیق کالا توسط مامور پست دریافت میشود , شکستگی کالا درون بسته بندی پستی به چیپال شاپ ارتباطی نداشته و طبق قوانین پستی باید از دریافت آن کالا خودداری کنید و یا پس از باز کردن به پست مربوطه عودت داده و مبلغ کالا را دریافت کنید.

12_ اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، مورد تایید کارشناسان خدمات پس از فروش چیپال شاپ باشد، هزینه‌های ارسال به عهده فروشگاه چیپال شاپ است.

13_ در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان چیپال شاپ ، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.

14_ عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی ظاهری داشته باشد که شامل قانون عودت نمیشود.

15_ در صورت لغو سفارش یا کالا , قیمت محاسبه شده و پرداخت شده با 10 درصد هزینه مالیات کسر شده در همان تاریخ به تومان به حساب کاربر واریز خواهد شد.

 

با تشکر و احترام فراوان

شرکت چیپال شاپ

X