.... کیفیتی که انتظار داشتید، قیمتی که انتظار نداشتید ....

فروش آنلاین و اینترنتی انواع لوازم و قطعات یدکی خودرو با قیمت عمده ، ارسال انواع لوازم یدکی خودرو به سراسر ایران !!!
Tel0005424
کانال تلگرامی فروشگاه
دسته بندی محصولات

 ........... کیفیتی که انتظار داشتید، قیمتی که انتظار نداشتید ..........

09358500282          فروش آنلاین و اینترنتی انواع لوازم و قطعات یدکی خودرو با قیمت عمده ، ارسال فوری انواع لوازم یدکی خودرو به سراسر ایران !!!!!!!!!!!

روند ثبت سفارش

برای خرید از چیپال شاپ، حتما باید در سایت عضو باشم ؟

بله. قبل از خرید میبایست از طریق شماره موبایل  ثبت نام کنید.

بابت ارسال پیک موتوری هزینه ای باید پرداخت کنیم؟

بله هزینه ارسال به عهده مشتری می باشد.

میتوانم سفارش خود را در محل پرداخت کنم؟

بله شما میتوانید وجه سفارش خود را هنگام تحویل کالا با دستگاه کارتخوان پرداخت کنید، در برخی موارد امکان پرداخت سفارش در محل وجود ندارد.

چطور میتوانم سفارشم را تحویل بگیرم ؟

1.اکسپرس اگر شما در یکی از شهرهای تهران ، کرج ، اصفهان، تبریز، کرمانشاه، قم، یزد، قزوین، زنجان، اردبیل، گرگان، ارومیه، اراک، خرم آباد، مشهد، اهواز، شیراز، کرمان، بندرعباس، زاهدان، گیلان، مازندران، همدان هستید ، سفارش شما با اکسپرس چیپال شاپ تحویل شما میشود. 2.پست در صورتی که آدرس شما در محدوده اکسپرس نیست ، سفارش شما با پست پیشتاز تحویل شما میشود. 3.باربری اگر کالایی که شما خریداری نمودید ، حجیم و سنگین( مثل موتور خودرو و غیره ) باشد، سفارش شما بصورت پس کرایه و با باربری بدست شما میرسد. تاکید می شود هزینه ی حمل این کالاها به عهده مشتریان محترم می باشد.

هزینه ی ارسال در فروشگاه آنلاین چیپال شاپ چگونه محاسبه میشود؟

هزینه ارسال بر اساس شیوه ارسال متفاوت است و در زمان ثبت سفارش نمایش داده می شود.

چطور میتوانم سفارشم را لغو کنم ؟

شما میتوانید با مراجعه به پروفایل خود سفارش یا مرسوله ایی که هنوز ارسال نشده و از ارسال آن منصرف شدید را لغو نمایید. میتوانید برای لغو سفارش با فروشگاه چیپال شاپ تماس بگیرید.

آیا امکان افزودن کالا(ادغام) به سفارش قبل وجود دارد؟

درصورتی که سفارشی در حال اماده سازی دارید و قصد افزودن تعداد کالای خریداری شده و یا خرید کالای جدید دیگری را دارید ، میتوانید کالا را به سبد خرید جدیدتان اضافه کنید.

می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

خیر، امکان ثبت سفارش بصورت تلفنی امکان پذیر نیست.

میتوانم سفارشم را بصورت اقساطی ( اعتباری ) پرداخت کنم؟

بزودی این امکان در سایت فروشگاهی چیپال شاپ امکان پذیر خواهد شد .

میتوانم بعد از فاکتور شدن سفارش درخواست تغییر در مندرجات فاکتور را بدهم ؟

خیر. بعد از صادر شدن فاکتور امکان هیچ تغییری وجود ندارد.

بعد از اینکه سفارشم ثبت نهایی شد ، چه زمانی میتوانم آن را تحویل بگیرم؟

در صورتی که دریکی از شهرهای اکسپرس هستید ، طی ثبت سفارش ، ما به شما اطلاعات ارسال کالا را میدهیم و طبق همان اطلاعات کالا تحویل شما می گردد.در غیر اینصورت سفارش شما از طریق پست و باربری طی 4 روز کاری تحویل شما میشود.

شرایط و هزینه ارسال کالاهای بزرگ و سنگین، فوق سنگین در تهران و حومه چیست؟

اگر کالای شما جزء کالاهای سنگین باشد، هزینه ارسال آن به شهرستانها بسته به وزن و ماهیت کالا از 25000 تومان  تا 1000000 تومان می باشد.

سفارشم را بصورت اینترنتی پرداخت نمودم ، وجه از حسابم کسر شده اما پرداخت سفارشم تایید نشده است؟

ممکن است بدلیل اختلال در درگاه بانکی انتقال وجه به بانک ناقص باشد – در اینصورت وجه بصورت خودکار طی 72 ساعت کاری مجدد بحساب شما برمیگردد.تاکید می شود، در این مورد نیازی به تماس با پشتیبانی ندارید.

از چه روشهایی میتوانم سفارش خود را پرداخت کنم ؟

به دو صورت پرداخت در محل (کارتخوان سیار) و پرداخت آنلاین میتوانید سفارش خود را پرداخت نمایید.

سفارشاتی که از طریق پست پیشتاز ارسال می شوند را چگونه می توان پیگیری کرد؟

در صورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق سرویس پست هستید، می‌توانید مرسوله را از طریق سایت شرکت پست به آدرس زیر پیگیری کنید: https://tracking.post.ir/  شماره مرسوله 24 رقمی پست برای شما از طریق پیامک ارسال شده و همچنین میتوانید با مراجعه به پروفایل خود اطلاعات را دریافت کنید.

چطور میتوانم پس از ثبت سفارش آدرس تحویل سفارش را ویرایش کنم؟

شما میتوانید قبل از ارسال کالا با مراجعه به حساب کاربری خود و ارسال تیکت یا تماس با فروشگاه چیپال شاپ، آدرس تحویل سفارش خود را تغییر دهید.

محصولات چه زمانی در طرح فروش ویژه یا شگفت انگیز قرار می‏‌گیرند؟

زمان دقیق قرار گرفتن کالا در طرح شگفت انگیز مشخص نیست.اما شما میتوانید هنگام قرار گرفتن کالا در فروش ویژه از طریق عضویت در خبرنامه یا پیامک از آن باخبر شوید.

چطور در چیپال شاپ سفارش خود را ثبت کنم ؟

بعد از ورود به حساب کاربری خود ، کالای مدنظر خود را به سبد خرید اضافه کنید ، پس از انتخاب آدرس میتوانید نوع پرداخت خود را انتخاب کنید.بعد از اتمام ثبت سفارش ، سیستم کد سفارش شما را نمایش خواهد داد.

چطور نظر خود را برای کالای خریداری شده ثبت کنم ؟

برای ثبت نظر نسبت به کالا کافی است اول به حساب کاربری خود وارد شده و سپس در قسمت فروشگاه سایت کالای خریداری شده را انتخاب و برای آن ثبت نظر انجام دهید.

می‌‏توانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟

خیر، کالاهایی که دارای قیمت هستند ، امکان ثبت دارند.

چطور میتوانم فاکتور سفارش را دریافت کنم؟

با ورود به صفحه “سفارش های “و انتخاب گزینه ی “جزییات” سفارش مورد نظر و سپس انتخاب گزینه ی “مشاهده فاکتور” تصویر فاکتور مهر و امضاء شده را دریافت کنید.

چطور آدرس خود را در حساب کاربری ثبت کنم؟

پس از تکمیل اطلاعات کاربری خود به قسمت ادرس ها مراجعه نمایید.

چطور میتوانم سفارش خود را بصورت اینترنتی پرداخت کنم ؟

هنگام ثبت سفارش میتوانید پرداخت اینترنتی را انتخاب نمایید و بعد از وارد شدن به درگاه ،اطلاعات پرداخت خود را وارد کنید. برای پرداخت اینترنتی شما نیاز دارید به ; شماره کارت (شماره 16 رقمی روی عابر بانک ) رمز دوم کارت (از بانک مربوطه دریافت کنید) CCV2 (کد ۳ یا ۴ رقمی است که روی کارت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های بانکی درج شده) تاریخ انقضاء مندرج روی عابر بانک

روش پرداخت کالاهای سنگین چگونه است؟

کالاهای سنگین امکان پرداخت در محل ندارند، تسویه اینترنتی این سفارش ها پیش از ارسال الزامی است .

ارسال این نوع کالاها، به شهرستانها از طریق تحویل اکسپرس چیپال شاپ انجام میشود.

درسایر شهرهایی که تحت پوشش تحویل اکسپرس چیپال شاپ هستند،ارسال از طریق باربری انجام میشود و مشمول هزینه ارسال است، به صورت پس کرایه ( پرداخت هزینه باربری هنگام تحویل مرسوله) انجام می‌شود.

چرا سفارشم دو مرسوله شده است؟

تعداد مرسوله ایجاد شده بدلیل نوع کالایی است که توسط شما سفارش داده شده است.

چطور به حساب چیپال شاپ پول واریز کنم؟

بنابر هر دلیلی نیاز داشتید واریز مستقیم به حساب چیپال شاپ انجام دهید، شما میتوانید با هماهنگی همکاران مرکز تماس مبلغ خود را به کارت بانکی و یا شماره شبا چیپال شاپ واریز نمایید.

در چه ساعاتی امکان خرید دارم ؟

شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

آیا کالاهایی که در سایت چیپال شاپ بفروش می رسد اصل هستند؟

بله – کالاهایی که در چیپال شاپ بفروش میرسد، دارای اصالت است . در صورتی که کالایی توسط تولید کننده اصلی تولید نشود در سایت با عنوان کالای غیر اصل مشخص است.

X