.... کیفیتی که انتظار داشتید، قیمتی که انتظار نداشتید ....

فروش آنلاین و اینترنتی انواع لوازم و قطعات یدکی خودرو با قیمت عمده ، ارسال انواع لوازم یدکی خودرو به سراسر ایران !!!
Tel0005424
کانال تلگرامی فروشگاه
دسته بندی محصولات

 ........... کیفیتی که انتظار داشتید، قیمتی که انتظار نداشتید ..........

09358500282          فروش آنلاین و اینترنتی انواع لوازم و قطعات یدکی خودرو با قیمت عمده ، ارسال فوری انواع لوازم یدکی خودرو به سراسر ایران !!!!!!!!!!!

دسته بندی پرسش ها(بازگرداندن کالا)

بازگرداندن کالا

تا چند روز مهلت دارم محصول خریداری شده ی خود را مرجوع کنم؟

شما میتوانید درخواست مرجوعی خود را تا 7 روز  و برای کالا آسیب دیده تا 24 ساعت پس از تحویل کالا به ما اعلام کنید.

گارانتی کالاها شامل چه مواردی می‏‌شود؟ چطور میتوانم از خدمات گارانتی استفاده کنم؟

به این دلیل که گارانتی شرکت‏‌های مختلف بر اساس نوع کالا متفاوت است و بنابراین در اینجا پاسخگویی دقیق ممکن نیست، بهترین کار این است که با خدمات پس از فروش فروشگاه چیپال شاپ تماس بگیرید.

اگر کالایی که خریدم در حمل و نقل آسیب ببیند چگونه از خدمات پس از فروش استفاده کنم؟

آسیب‏‏ دیدگی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به چیپال شاپ اطلاع رسانی شود.

در چه شرایطی میتوانم کالای خود را بازگردانم؟

آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت‏‌های چیپال شاپ بوده است و چیپال شاپ در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که در چنین مواردی چیپال شاپ اقداماتی را برای مشتریان در نظر گرفته است .

روند رسیدگی به درخواست مرجوعی کالا چگونه است؟

کارشناسان چیپال شاپ ایرادات مطرح شده را بررسی میکنند .

علت مرجوعی کالا توسط کارشناسان بررسی و مطابق با شرایط و قوانین تایید یا رد می شود.

پس از بررسی موارد مطرح شده در صورت تایید ایراد کالا ، وجه به حساب شما مرجوع میشود و در صورت عدم تایید و تمایل شما کالا به شما باز خواهد گشت.

X